سرورهای مجازی جدید مدیریت شده هایبریدی آمریکا

  • دوشنبه, 24th October, 2016
  • 09:53am
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز شرکت فراسو سامانه پاسارگاد
با توجه به نیاز مبرم بیشتر کاربران شرکت فراسو به سرور های مجازی و ارائه سرور های کارآمد تر به کاربران عزیز برآن شدیم تا سرویس های جدیدی را برای رضایت مندی بیشتر مشتریان عزیزمان آماده و ارائه کنیم.
در این سرویس ها که مشابه سرویس "سرور مجازی هایبرید ایران میباشد" میزبانی سرویس در کشور آمریکا بوده و با استفاده از SAN Storage اختصاصی شرکت و استفاده از هارد دیسک های نسل جدید SSD اطلاعات سرورهای مجازی هایبریدی بر روی هارد های پرسرعت SSD ذخیره سازی خواهند شد. 
در نظر داشته باشید که علی رقم تفکر عمومی مبنی بر بالا بودن پینگ تایم سرور های آمریکا,شرکت فراسو توانسته با توجه به علوم مهندسی شبکه,مسیر روتینگ آی پی های آمریکا تا ایران را بهینه سازی کرده و پینگ تایم آمریکا تا ایران را بر روی این سرویس به کمتر از 200 میلی ثانیه برساند.
شایان ذکر است که برخی از پلن های سرور مجازی لینوکس هایبرید آمریکا به صورت سرورهای مدیریت شده ارائه می شود که مشترکین می توانند در این پلن ها مدیریت سرور خود را به تیم فنی شرکت محول کنند و دغدغه های مدیریت سرور را نداشته باشند.

جهت مشاهده کامل پلن های سرور مجازی لینوکس هایبرید آمریکا می توانید اینجا را کلیک کنید.

همچنین کد تخفیفی به مناسبت رونمایی از این سرویس برای شما مشترک گرامی به شرح زیر لحاظ شده است که می توانید موقع ثبت سفارش از آن استفاده کنید 
کد تخفیف : 50OFF-NEW-VLUP
توضیح : توجه داشته باشید با استفاده از کد تخفیف بالا,تنها در صورت خرید سرورهای مجازی هایبرید لینوکس آمریکا به صورت 6 ماهه 3 ماه و 12 ماهه 6 ماه تخفیف خواهید گرفت!! 
ظرفیت کد تخفیف : 10 نفر
با تشکر
« برگشت
انتخاب آسان هاست و سرور مجازی